Wie ben ik?

Goeie vraag! Ik ben Robin Plaisier (Julia is mijn tweede naam) en ik ben 16 jaar. In de foto kan je zien hoe ik eruit zie: blond haar tot net over de schouders, blauwe ogen en 1.67 m lang. Dit is vaak de standaard informatie die je krijgt als je die vraag stelt, maar ik wil jullie graag iets meer over mezelf vertellen als begin van deze blog.

Ik woon in Barendrecht, dit is een (redelijk) groot dorp dat letterlijk tegen Rotterdam aan ligt. Met een halfuurtje fietsen ben je in het centrum van Rotterdam (of 10 min met de trein, ik kies vaak die optie).

Ik heb een hele hoop dingen die ik erg leuk vind om te doen: snowboarden, longboarden, tekenen, turnen, gitaar spelen, fotograferen, Youtube filmpjes maken, lezen, koken, bakken, shoppen, reizen & nog zoveel meer! Ik heb dan ook bijna altijd wel iets te doen. M’n ouders zeggen vaak dat ik overal goed in ben, dat is niet helemaal waar! Ik kan namelijk echt niet dansen en zingen, maar dan ook echt niet!

Ik zit ook op school (ja, echt waar). Ik zit in 4 VWO van het Dalton Lyceum Barendrecht. Ik werk hard voor school omdat ik het erg belangrijk vind goede cijfers te halen. Verder gebeurd er niet heel veel op school dus is er ook niet meer te schrijven.

Waarom begin ik eigenlijk een blog?

Dat is een grappig verhaal. Ik was vorige week op vakantie in zuid-Frankrijk en op een warme zomeravond/nacht lag ik op bed. Ik kon niet slapen omdat 1. het ongeveer 25 graden was en 2. ik net koffie op had (niet zo slim, ik weet het). Toen kreeg ik een idee! Een blog, dat leek me wel leuk om te doen. Ik kreeg gelijk een hele hoop ideeën (weer niet kunnen slapen door die ideeën) en had volgens mij al een halve blogpost geschreven. M’n telefoon weer aangezet en alles opgeschreven, hierna was ik iets rustiger en kon ik (eindelijk) slapen. Het was ondertussen een uur of 1.

De volgende dag wilde ik eigenlijk gelijk beginnen, jammer genoeg had ik m’n laptop niet mee en moest ik dus wachten tot ik thuis was. Nu ben ik thuis en heb gelijk m’n idee doorgezet! Met wat hulp van m’n vader (hij is web designer, dus dat is wel handig) heb ik deze blog aangemaakt. Ik wil graag over van alles en nog wat gaan schrijven, eigenlijk hetzelfde als wat je in een YouTube filmpje zou doen maar dan in een blog. Denk aan fashion, beauty en lifestyle. Ik zal (proberen) om elke zondag te bloggen, nu het vakantie is misschien wel meer.

Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende blogpost denk ik dan!

Geef een reactie

