Outfit | Amsterdam

Ik ben met vriendinnen aan het tienertoeren deze vakantie en donderdag gingen we naar Amsterdam. We gingen vooral shoppen omdat ze in Amsterdam veel winkels hebben die wij in Rotterdam (nog) niet hebben. Zoals de Forever 21, Brandy Melville, Topshop, Urban Outfiters etc. Maar we zijn ook eventjes naar de I AMSTERDAM en het Vondelpark geweest. Het was deze dag echt prachtig weer dus heb ik leuke foto’s kunnen maken van m’n outfit. 

Op de foto’s zie je mijn outfit, het is lekker simpel. Ik draag vaak simpele en basic dingen.

Outfit Leidsestraat

outfit leidsestraat

Mijn shirtje is van de Brandy Melville en ik kocht hem in Lille. Dit is mijn favoriete winkel ooit, ik hou echt heel erg van hun kleding. De stofjes zijn super zacht en ze zijn niet te duur. Ik heb zoveel items van de Brandy dat ik bijna elke dag wel iets van ze aan heb, vaak onbewust trouwens ;-). Bij dit topje vind ik het leuk dat het lekker simpel is maar dat het toch een leuk detail heeft bij de neklijn. Eigenlijk heeft heel de outfit dit, simpel maar leuke details.

Shirtje

Mijn rokje is van Costes, ik kocht hem vorig jaar in Rotterdam. Het is mijn enige strakke rokje maar ik vind het effect dat het geeft erg leuk! Alleen is dit rokje vanwege de Tie-Dye achtige print lastig te combineren. Ik draag hem vaak met effen zwart of wit, maar je zou hem ook met kleurtjes kunnen dragen. Aangezien ik niet zo heel veel kleuren in mijn kast heb hangen draag ik hem vandaag met zwart.

Rokje

Mijn schoenen zijn Nike Free 4.0 Flyknit. Deze schoenen zitten als pantoffels, ik voel ze gewoon niet aan m’n voeten zitten. Ik kan echt super lang op deze schoenen lopen. De hele buitenkant is van elastiek gemaakt waardoor ze zich helemaal naar je voet vormen. Er zitten ook gaatjes in de voorkant, zo zijn ze lekker luchtig. Ik heb meestal maat 38/39 maar deze schoenen vallen iets kleiner en ik heb dus maat 40 genomen. Ik vind het erg leuk hoe ze met de gekleurde details toch nog kleur in de outfit brengen.

Schoenen

Voor accessoires heb ik dezelfde tas als in het artikel ‘Mijn Schoolspullen’ dus als je daar meer info over wilt kan je het daar lezen. Mijn ‘Celebrate Love’ armbandje hebben m’n ouders op een trouwerij gekregen en ik vond hem erg leuk, dus mocht ik hem hebben. En mijn gekleurde armbandjes komen uit Frankrijk, ik heb deze eigenlijk altijd om.

tas

Rokje

Wat vinden jullie van mijn outfit? En zal ik vaker dit soort posts doen?

3 gedachtes over “Outfit | Amsterdam

  1. Er zit sinds kort een urban outfitters in rdam (maar hij is best klein) en er komt een forever 21 in de koopgoot. Maar nu nog wachten op brandy melville en topshop😂

Geef een reactie

