25 dingen waar ik blij van word

IMG_4413

Aangezien ik de komende 2 dagen niet thuis ben en geen tijd heb om een blogpost te schrijven dacht ik dat ik deze lijst zou posten. Ik heb deze een paar dagen geleden gemaakt omdat ik super productief was en allerlei artikels heb geschreven. Ik weet dat het maar een kleine en eigenijk nutteloze post is maar misschien vinden jullie het wel leuk om iets meer over mij te weten te komen. Wanneer ik weer tijd heb zal ik weer een ‘echte’ blogpost voor jullie maken! Ik hoop dat jullie het alsnog een beetje interessant vinden 🙂

Ik wordt blij van…

  1. sneeuw en bergen
  2. nieuwe kleren
  3. nieuwe schoenen
  4. de ondergaande zon
  5. de ontdekkking van de perfecte match qua kleren
  6. good hair days
  7. snowboarden
  8. longboarden
  9. wanneer m’n make-up perfect zit
  10. er achter komen dat je je huiswerk al gemaakt hebt
  11. muziek van Chef’Special
  12. een hoog cijfer halen op een toets die voor je gevoel slecht ging
  13. voor het slapen gaan nog allerlei scenario’s verzinnen
  14. wanneer ik eindelijk alle filmpjes uit de ‘mijn abbonementen’ lijst op YouTube heb gezien
  15. complimentjes krijgen/geven
  16. knuffels
  17. zaterdag
  18. ontzettend lekker eten
  19. de zon
  20. surfen
  21. een nieuw favoriet liedje
  22. wakker worden wanneer je bent uitgeslapen
  23. wanneer een tekening goed is gelukt
  24. festivals
  25. een goede film

Waar wordt jij blij van? 

Geef een reactie

