Dagelijkse make-up

Ik draag (bijna) dagelijks wel een beetje make-up. Ik vind dit gewoon leuk om te doen. Ik gebruik niet super veel make-up maar toch wilde ik er graag een blogpost over schrijven. 

DSC02727

Ik gebruik in totaal 5 producten. Ik begin met de BabySkin van Maybelline, deze kocht ik in Frankrijk. Hij maakt je huid lekker glad en zorgt dat je make-up beter blijft zitten.

DSC02732

Dan gebruik ik de consealer van de Hema in de kleur 1. Ik vind deze best wel fijn. Alleen heb ik een iets te lichte kleur (het is nog m’n winterkleur) dus ik mix hem met een andere iets donkere consealer (deze kon deze niet vinden voor de foto). Nu het de juiste kleur is blend ik het met m’n beauty blender die ik kocht in de Sephora op de Champs-Elysee. Ik gebruik consealer op wat onzuiverheden die ik heb en onder m’n ogen.

DSC02733

Hierna doe ik blush. Ik heb 2 blushes. De wet & dry blush van Hema, ik vind dat deze een beetje veel glitters heeft maar soms vind ik dat juist wel leuk. Deze blush is  een beetje roze/rood. Of de Lolli-tint van Benefit, deze is meer mat en blijft heel goed zitten. Hij blijft zelfs zitten als je nat wordt, dus dat is de perfecte blush voor de zomer. Hij heeft een mooie oud-roze tint. Vandaag gebruikte ik deze.

DSC02735 Bewerkt

Dan doe ik mijn mascara. Ik heb deze keer de Rimmel ScandalEyes Kate Moss mascara. Ik vind hem niet heel fijn… Hij heeft een golf in het borsteltje en daardoor zit het snel op m’n ooglid. Hij blijft ook niet heel goed zitten. Ik heb best vaak kriebel in m’n oog of een traanoog, dan is gelijk m’n mascara uitgelopen. Ik vind dit erg vervelend. De Max Factor mascara’s vind ik veel fijner maar die van mij was op… Gelukkig geeft de Rimmel mascara wel een mooi effect.

DSC02734

Als laatste doe ik een heel klein beetje oogschaduw in m’n ooghoeken. Ik vind dat hierdoor m’n ogen een stuk meer opvallen. Ik gebruik altijd dezelfde. Het is een oogschaduw van NECT, ik kreeg deze ooit in een Glossybox. De kleur weet ik niet omdat die helemaal eraf is gevaagd. Ik heb hem volgens mij al 3 keer laten vallen, maar toch steeds maakt ik hem weer
omdat ik het zo’n mooie kleur vind.

DSC02736 DSC02738

Ik doe eigenlijk nooit iets in m’n wenkbrauwen omdat ik ze natuurlijk gewoon mooi vind. Ik heb eigenlijk ook geen poeder, als ik extra matheid wil gebruik ik een beetje babypoeder en dat blend ik goed. Dit werkt eigenlijk precies hetzelfde als een transparante poeder. Ik draag meestal dagelijks ook niks op mijn lippen, doe ik dit wel dan gebruik ik de Yves Rocher Bramen Lip Balm. Deze heeft echt een hele mooie donkere en toch subtiele kleur.

DSC02748 DSC02740

Op de volgende foto’s kan je de totaal look zien. Het is heel natuurlijk en simpel.

Bewerkt2 Bewerkt3

Gebruik jij dagelijks veel make-up?

Een gedachte over “Dagelijkse make-up

Geef een reactie

