Cadeau idee | Koekjes

Ik heb altijd problemen met cadeau’s zoeken en bedenken voor mensen. Het is altijd super leuk om iets persoonlijks te krijgen/geven omdat je dan weet dat iemand echt z’n best heeft gedaan. Daarom heb ik dit leuke cadeautje bedacht waar je waarschijnlijk iedereen wel blij mee maakt! 

DSC02749 DSC02750

Zoals je kan zien zijn het overheerlijke chocolate chip cookies. Ik heb deze koekjes zelf gemaakt en zijn daarom extra persoonlijk. Het recept van deze koekjes is van The Kitchy Kitchen. Ze zijn knapperig van buiten maar nog heerlijk zacht van binnen. Er zit ook lekker veel chocolade in, dat is altijd goed!

DSC02751

Ik heb de koekjes op dit leuke schaaltje van de Trendhopper gelegd. Dit schaaltje was in de sale voor maar €10! In het schaaltje ligt een grijs servetje met witte en blauwe stipjes, maar je kunt natuurlijk elk leuk servetje gebruiken. Mijn servetje is van Loods 5. Om het schaaltje iets feestelijker te maken heb ik er een strikje omheen gedaan. Deze kleuren zijn het zelfde als het servetje en daarom wordt het echt één geheel. De lintjes zijn van de Hema. Als je het zo nog niet genoeg vind kan je het schaaltje inpakken met doorzichtig folie. Inheb dit niet gedaan omdat ik het er zo ook al erg leuk uit vind zien.

DSC02753

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als het aankomt op cadeautjes voor jongens ben ik al helemaal slecht. Dit is gewoon zo lastig. Ik denk dat als je het schaaltje iets mannelijker en stoerder koopt dat dit ook een goed cadeau voor een jongen kan zijn. Ik bedoel, wij vrouwen zijn toch niet de enige die van koekjes en chocolade houden? 😉 Je kunt trouwens de koekjes gemakkelijk vervangen door iets anders, pindarotsjes, een klein taartje of zelfs iets dat niet eetbaar is. Misschien zeepjes of kleine bloemetjes. Er zijn eindeloze opties en het is super simpel en leuk!

Kan jij goed cadeautjes verzinnen? En wat vind je van dit idee?

Ps. Zoals jullie misschien wel weten begin ik vanaf morgen weer met school. Ik zal in de eerste paar weken even moeten uitzoeken hoe ik dit ga combineren met m’n blog. Ik vind het erg leuk om blogpost voor jullie te schrijven en dit zal ik dan ook zeker blijven doen, alleen iets minder. Ik zit eraan te denken 1 à 2 keer per week te posten. Dit zal een beetje van de drukte afhangen. Xx Robin

Geef een reactie

