25 levensvragen

Ik zat een beetje op het internet te kijken of dat er een leuke tag was die ik voor jullie kon invullen omdat ik echt een gevoel had dat ik eventjes iets moest posten. Ik wilde eigenlijk een outfit posten maar als je naar het weer kijkt is het nu niet echt het geschikte moment om foto’s te gaan maken. Na een heleboel tags gelezen te hebben vond ik deze het leukste omdat het lekker random is. Zo komen jullie iets meer over mij te weten en heb ik lekker iets om te schrijven. Ik heb deze tag van Teske van Teske.nl, dus bekijk ook even haar tag.

Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

FullSizeRender-9

Ik heb nu al best lang deze achtergrond. Het is een foto van mij en mijn zusje toen we klein waren. Ik vind deze foto zo leuk dat ik hem eigenlijk al een jaar als achtergrond heb. Oeps. Links ben ik, ongeveer 4 denk ik. Rechts is mijn zusje waar ze 2 is. Maar ik gok deze leeftijden eigenlijk maar.

Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?

Zo vaak kom ik niet in een kroeg, maar als ik er kom bestel ik het liefste een appelsap (ja, ik ben 15 en ik hou van appelsap) of een Ice Tea Green. Ik hou echt niet van prik dus dat zal ik sowieso niet bestellen.

Welk woord gebruik je eigenlijk écht te vaak?

Wacht, ik ga dit even aan m’n vriendinnen vragen. *15 minuten later* Zij hebben ook geen idee. Ik zeg wel vaak weet je. Of ik het té vaak gebruik zou ik niet weten.

Wat is je favoriete film?

Oeh, dat is een lastige vraag. Vroeger was het de film Rapunzel van Disney. Nog steeds vind ik dit een hele leuke film, hij is zo grappig. Ik kan al heel de tekst meepraten. Nu kijk ik best wel veel films maar kan nooit onthouden welke het is. Ik vind de Hungergames series wel leuke films. Of Voor Ik Doodga, deze film is zo zielig dat ik al 3 keer heb moeten huilen. If I Stay vind ik ook een mooie film. Over het algemeen vind ik de romantische komedies altijd erg leuk. Dus ja, een helehoop opties.

Wat is je guilty pleasure – op het gebied van tv?

Bij ons staat eigenlijk standaard ’s avonds de televisie aan. Ik vind het dan ook erg leuk om de typische meisjes programma’s te kijken, zoals Say Yes To The Dress. Maar ik vind het ook leuk om iets te kijken wat m’n vader uitkiest, Gold Rush of Storage Hunters. Het ligt er een beetje aan in welke bui ik ben.

Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?

Ik heb nu het Deluxe album van Shawn Mendes opstaan. Dus dat is nu Stitches. Hiervoor was Life Of The Party. En daarvoor luisterde ik naar Locked Away van R City ft. Adam Levine.

Naar wie was je laatste appje?

Dit was in de groepsapp met m’n vriendinnen. Ik zei: ‘Welk woord gebruik ik echt te vaak?’ omdat ik het antwoord op die vraag niet wist. 😛

Wat was je eerste e-mailadres?

Dat is hetzelfde e-mailadres dat ik nu nog steeds heb en gebruik.

Waar kun je je enorm aan ergeren?

Ik heb er wel een paar, maar ik zal ze niet allemaal opnoemen want dan lijk ik net zo’n mopperpersoon. Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die valsspelen, hier kan ik dan ook heel boos om worden. Ik kan ook niet tegen het geluid van etende mensen, zeker als ze iets eten wat ik zelf niet lekker vind. Of als mensen denken dat ze cool zijn, dat vind ik ook nooit leuk.

Wat is je meest awkward moment ooit?

Pff, ik heb echt geen idee. Altijd als ik iets awkward meemaak denk ik: Oke, dit moet ik onthouden. Maar ik vergeet het altijd. Ik heb er genoeg meegemaakt maar ik kan ze niet zo 1 2 3 opnoemen. Sorry!

Wat is je favoriete dag van het jaar?

Ik vind Sinterklaas altijd wel leuk, maar of het m’n favoriete dag is weet ik niet. M’n verjaardag is ook altijd wel leuk. Of de dag dat je op vakantie gaat (het liefst wintersport maar ook zomervakantie). Dit is altijd zo leuk en spannend. Ik vind het ook altijd leuk om in de auto te zitten.

Wat is je favoriete emoji?

Als je kijkt naar mijn meest gebruikt, is het de huil tot lach smiley en de hartjes ogen. De laatste tijd vind ik ook de vallende ster en bijna alle dieren emoji’s vind ik leuk.

IMG_2388

Katten of honden?

Uhm, ik denk katten. Ik vind ze zo schattig. Jammer genoeg is mijn zusje (en ik ook een beetje) allergisch voor katten. Honden vind ik ook wel lief en daar kan je lekker mee spelen maar ik weet niet of ik het uitlaten zou zien zitten.

Utrecht of Amsterdam?

Amsterdam. Ik ben nog niet zo vaak in Utrecht geweest (het centrum) en ik vind Amsterdam een lekker gezellige stad. Groot voordeel: ze hebben daar alle leuke winkels. Maar als ik een stad zou moeten kiezen om te wonen zou ik nog steeds voor Rotterdam kiezen. Vooral omdat ik niet van oude gebouwen hou om zelf in te wonen.

Koffie of thee?

Ik drink niet zo heel vaak koffie of thee, maar ik vind koffie het lekkerste. Vooral Latte Macchiato. Ik drink wel meer thee, in de winter meestal. Maar ik vind koffie lekkerder.

Serie of film?

Sowieso een film. Als ik een serie kijk vergeet ik altijd de volgende aflevering weer te kijken en dan moet ik alles gaan terugkijken, zo vermoeiend. Ik vind series waarbij het niet uitmaakt als je een aflevering hebt gemist wel leuk, zoals CSI of zo. Maar toch vind ik een film leuker om te kijken.

FullSizeRender-9 copy


Engeland of Amerika?

Dit is geen moeilijke vraag. Ik kies voor Amerika. Ik vind dit zo’n mooi land, alles lijkt hier gewoon leuker en mooier. Misschien heb ik deze liefde wel van m’n ouders gekregen, zij houden ook heel erg van Amerika. Wel jammer dat de vliegtickets zo duur zijn. Ik ben er 2 jaar geleden geweest, dit was echt een super vakantie. De Amerikaanse taal ook erg mooi, ik heb altijd al van engels gehouden.

Vlees of vis?

Over het algemeen eet ik liever geen vlees of vis, ik vind het gewoon niet lekker. Ik eet wel kip of als het ergens door heen zit, dan moet ik wel van m’n ouders.

Drank of drugs?

Geen van beide. Ik ben nog maar 15 dus geen alcohol voor mij! Oh en ik was eigenlijk nooit van plan om drugs te nemen.

Spice Girls of Backstreet Boys?

Ik heb geen idee, ik heb eigenlijk nog nooit een liedje van ze gehoord.

Sesamstraat of Villa Achterwerk?

Sesamstraat. Ik vond dit vroeger altijd zo leuk! Alleen keek ik vaker Murph het Kleimannetje, dat is echt geniaal. Dat is trouwens een verhaal voor een andere keer!

Bert of Ernie?

Ernie! Hij is zo schattig en lief. Ik vond Bert vroeger altijd maar zeuren en irritant. Ernie z’n stem is trouwens echt super leuk, dat is mijn favoriete deel van Ernie.

Buurman of Buurman?

Buurman :-p Nee even serieus, ik vond buurman en buurman vroeger echt wel leuk! Ik denk dat ik bijna afleveringen wel 2 keer heb gezien. Het was zo grappig dat ze altijd een probleem zo moeilijk oploste. Ik vond de aflevering waarbij ze een stukje van de grond gingen schuren en dat toen ze geen vloer meer hadden, het aller grappigste.

Meest random feitje over jezelf?

Vroeger toen ik klein was wilde ik nooit met m’n voeten in het gras. Als m’n ouders me in het gras wilde zetten trok ik m’n voeten zo hoog op tot bij m’n oren. Nu vind ik het nog steeds niet zo fijn om met blote voeten op het gras te lopen. Zand, straat of binnen vind ik het niet erg om met blote voeten te lopen, maar het gras vind ik niet zo fijn. Oh en ik maak ook meestal veel te lange zinnen.

IMG_4257

De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?

Een levensles, pff dat is niet zo makkelijk. Doe wat je leuk vind en blijf jezelf. Ik vind het altijd heel erg belangrijk als iemand zichzelf is en zich niet laat beïnvloeden door een ander. Doe gewoon wat jij wilt en wat jij leuk vind! Neem mij nou als voorbeeld. Heel veel mensen in mijn omgeving doen aan hockey, maar ik vind dat niet leuk om te doen. Dus ik doe aan snowboarden, dat vind ik wel echt geweldig! Ik ben ook geen blog begonnen omdat zoveel mensen dat doen, maar omdat ik dat leuk vind. Ik draag ook alleen maar kleding die ik leuk vind en waar ik mezelf in kan zijn. Dus dat vind ik erg belangrijk!

Ik zou het erg leuk vinden om jullie antwoorden te weten, dus ga je gang en doe ook deze tag!

Geef een reactie

