Outfit voor school

Nu de meeste scholen weer zijn begonnen begint de stress van leuke outfits ook weer. Lekker comfortabel maar toch leuk en mooi? Dat is meestal erg moeilijk om te stijlen. Elke ochtend weer voor je kast staan met de vraag: Wat moet ik aan?! Dit kan je voorkomen door de avond ervoor alvast je outfit te bedenken. Ik heb een outfit uitgekozen die erg comfortabel is maar ook mooi!

Deze outfit is best wel chique maar door de schoenen en de jeans wordt het toch iets speelser gemaakt.

DSC02802  DSC02852

De blouse is van Zara en was ongeveer 30 euro. Ik heb deze in Amsterdam gekocht toen ik daar met vriendinnen was. De blouse heeft niet zo’n typische blouse stof. Dat is vaak wat harder en valt minder mooi. Deze stof lijkt een beetje op zijde en valt daarom heel mooi. Hij valt soepeler rond je lichaam en is daarom veel comfortabeler. Ik heb de mouwen opgestroopt, maar je kunt ze ook lang houden. Ik heb de blouse aan de onderkant in mijn broek gestopt omdat ik dit er iets leuker uit vond zien bij deze outfit. Hij is ook leuk als je hem niet in je broek stopt, dan is het iets relaxter. De neklijn is best wel laag. Daarom heb ik voor de zekerheid er een hempje onder. Een leuke brallette kan ook erg mooi staan.

DSC02788  DSC02795

Mijn zwarte jeans zijn van het merk Cheap Monday en ik kocht deze bij de Weekday in Rotterdam. Ze zijn door de was een beetje vervaagd waardoor ze nu minder zwart zijn. Voor de rest is het een hele fijne broek. Hij zit lekker en sluit goed aan. Ik heb mijn pijpen aan de onderkant omgeslagen omdat ik dat erg leuk vind staan.

DSC02794  DSC02782

Als laatste mijn schoenen. Ik heb ze gekocht bij de Monki. Het zijn deze soort van Oxford schoenen. Ze zijn aan de bovenkant best netjes. Maar er zit een plateau zool onder. Dit maakt de schoen gelijk een stuk stoerder. De bovenkant is van grijs vilt, daardoor is de schoen een beetje winters. Het zijn niet de meest comfortabele schoenen maar voor een dagje naar school moet het kunnen. Ik heb met deze foto’s maken best een stukje gelopen en toen had ik wel blaren. Groot voordeel van deze schoenen: je bent gelijk een paar cm groter!

DSC02826

Mijn longboard is trouwens van Riviera skateboards.

DSC02784  DSC02819

Wat doe jij vaak aan naar school?

2 gedachtes over “Outfit voor school

Geef een reactie

