Augustus favorieten

Als het op favorieten aankomt ben ik niet iemand die elke maand nieuwe heeft. Ik blijf vaak bij m’n vertrouwde dingetjes. Nu heb ik in augustus is eens keer een paar nieuwe dingetjes uitgeprobeerd. Ik kwam erachter dat er een paar hele leuke en fijne producten tussen zaten. Van make-up, boeken en muziek. 

Make-up

Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe Lolli-tint van Benefit! Hij heeft zo’n mooie kleur maar is super natuurlijk. En hij blijft ook lekker goed zitten.

DSC02868

Hiernaast ben ik ook gek op mijn Nars lippenstift. Het is de kleur Tolède, ik vind dit echt de meest mooie kleur ooit! Hij is best wel naturel maar je ziet toch wel dat je iets op je lippen hebt. Your-lips-but-better eigenlijk. Het enige nadeel is dat de lippenstift 26 euro was… Maar je krijgt echt wel waard voor je geld!

DSC02866 DSC02867

Fashion

Mijn favoriete kledingitem is nu een gestreept strak jurkje van de H&M. Ik vind deze zo leuk en ik word er zo blij van als ik hem aanheb! Hij was 29,99. De stof is een beetje dikker waardoor je hem ook in de winter aankan met een legging en een vestje erover.

DSC02865 bewerkt jurkje

Ook ben ik erg blij met een kanten brallette die ik laatst kocht. Hij is van de Only en was 30 euro. Dit is misschien een beetje duur voor een brallette maar hij geeft een simpele outfit gelijk een andere touch. Je ziet namelijk het bandje als je een shirt aanhebt. Ik was al een tijdje opzoek naar zoiets en ik was dus super blij toen ik deze vond.

DSC02870 DSC02871

Muziek

Ik ben de laatste tijd van de liedjes in een andere taal. Vraag me niet waarom maar ik vind het gewoon super leuk! Zo vind ik het liedje El Mismo Sol van Alvaro Soler echt erg leuk en vrolijk. Ook de liedjes van Louane vind ik mooi. Zij zingt in het Frans en dat klinkt zo anders. Ik vind haar muziek echt erg leuk. Ook hou ik nog steeds van Engelse muziek, zoals het liedje Locked Away van R. City ft. Adam Levine.

Skincare

Ik gebruik niet heel veel skincare maar ik de producten die ik gebruik vind ik wel heel fijn. Zoals de Let The Times Roll scrub van Lush. Dit ruikt zo lekker! Het ruikt een beetje naar popcorn en vanille.

DSC02876

Ook vind ik de moisturizing peeling van Noabay super fijn. Deze is iets zachter. Ik kreeg deze ooit in de Glossybox. Ik gebruikte hem eigenlijk nooit, tot laatst. Zoals je op de foto kunt zien is het een soort crème met hele kleine donkere korreltjes. Dit is de peeling en voor de rest is het heel erg hydraterend.

DSC02878 DSC02879

Boeken

Deze maand heb ik 2 favoriete boeken. Will Grayson, Will Grayson van John Green en Nell van Jodie Foster. Die laatste is al best wel oud. Mijn vader zat deze te lezen en hij vond dat ik het ook moest lezen. Het is een heel bijzonder verhaal over een vrouw die al 30 jaar is afgezonderd is van de buitenwereld. Ze heeft haar eigen taal en gedraagt zich een beetje als een dier. Er is ook een film van dit boekje, maar die heb ik nog niet gezien.

DSC02863

Youtubers

Ik hou sinds kort echt van de filmpjes van Hailey Devine! Ze zijn zo inspirerend en schattig, ze heeft namelijk een man en een klein dochtertje. Zij komen vaak ook in de video’s terug! Ook vind ik de filmpjes van Jeroen v Holland erg grappig. Ze maken me elke keer weer lachen. Zeker een aanrader.

Tekenen

In augustus was het natuurlijk vakantie en ik had daarom best wel veel tijd om te tekenen. Nu had ik dit portret van Shawn Mendes gemaakt.

IMG_4161

Mijn opa vond het zo mooi dat hij besloot dat ik nieuwe potloden nodig had. Dus zijn we naar Harrolds in Rotterdam geweest en hebben we hele mooie potloden gekocht. Het zijn de Graphic 12 van Derwent Ik vind ze erg fijn want ze hebben verschillende tinten grijs, van 9B tot H, en ze blenden heel mooi.

DSC02864

Geef een reactie

