Go to Muziek

Altijd als er even geen leuke nieuwe liedjes zijn heb ik gemerkt dat ik altijd weer terug val op een paar dezelfde liedjes. Ik kan deze liedjes voor uren luisteren en zal er niet verveeld van raken. 

Chef’Special

FullSizeRender-9

Chef’Special is echt mijn favo band ooit! Ik ben ook al een paar keer naar een festival geweest waar ze optraden. Concert @ sea en Wantijpop 2014. De liedjes vind ik sowieso altijd leuk, lekker veel verschillende stijlen door elkaar. Maar de shows die ze geven zijn nog leuker! Ze doen het erg energiek en betrekken het publiek ook bij hun show. Ik vind heel het album Passing Through leuk maar toch heb ik een paar favorieten. Ook van liedjes die niet op het album staan.
Shot In The Dark ft. The Indien

In Your Arms

Still Don’t Know

Birds

On shoulders

Julie (meest favoriete)

Free

Nights Like This

IMG_2205 IMG_4053

Shawn Mendes

Ik weet niet wat jullie vinden maar ik vind dat Shawn echt hele leuke liedjes maakt. Hij heeft wel een heel andere stijl dan Chef’Special, maar toch vind ik het leuk. Zijn liedjes zijn heel vrolijk en een beetje lief? Ik weet niet zo goed hoe ik heb moet omschrijven maar ik denk dat lief wel een goede omschrijving is. Ook bij Shawn vind ik heel zijn album Handwritten leuk maar natuurlijk heb ik mijn favorieten.

Imagination

Kid in Love

Lost

The Weight

Something Big

Aftertaste

Show You

Believe

I Don’t Even Know Your Name

Ik heb het album van Shawn in mijn toetsweek non-stop geluisterd. Omdat ik het zo vaak hoorde luisterde ik niet echt meer naar de tekst maar ik hoorde het meer op de achtergrond. Zo word ik niet afgeleid door m’n omgeving maar heb ik ook geen muziek op staan waar ik naar de tekst wil luisteren.

Wat is jou go to muziek?

Geef een reactie

