Appelpop + outfit

Muziek, gezelligheid, lekker eten, een beetje regen en een hele hoop mensen. Dat is eigenlijk de kortste maar ook beste omschrijving van Appelpop deze zaterdag! Iedereen komt met dezelfde gedachten naar een festival: Ik wil gezelligheid en leuke muziek. Dat maakt de sfeer zo leuk.

Ik ging dus samen met Maaike (een hele goede vriendin) naar Appelpop deze zaterdag. Er kwamen een hele hoop bekende artiesten en het was gratis! Hoe vet is dat?! Na een (hele drukke) treinreis van ongeveer 2 uur kwamen we dan eindelijk in Tiel aan. Hier werd het festival gehouden aan het water. Een leuke lokatie, maar eigenlijk zie je daar niet zo heel veel van als je op het terrein bent.

IMG_4641

Jammer genoeg mochten wij niet tot het einde blijven omdat er dan geen trein meer naar huis ging en omdat we dan pas om 2u thuis zouden zijn. We zijn tenslotte nog maar 15. Gelukkig hebben we alsnog een paar leuke optredens kunnen bijwonen. We vonden het wel jammer om Typhoon te missen… Gelukkig hadden we hem al gezien op Concert @ Sea!

De artiesten die ik heb kunnen zien waren: The Brahms, Kenny B, Causes, Mr. Polska, Racoon en Kensington. Alle optredens waren erg leuk maar Mr. Polska en Kensington sprongen er toch echt uit. Het waren 2 zeer verschillende optredens maar beide erg leuk! Hieronder zie je een paar foto’s die ik heb gemaakt van de optredens.

IMG_4660  IMG_4668

Kenny B                                                                                     Causes

IMG_4690  IMG_4704

IMG_4711  IMG_4712

Kensington

Natuurlijk wilde ik er zo fashionable mogelijk uitzien maar bij een festival moet je je ook praktisch kleden. Ik denk dat het me aardig is gelukt om een tussenweg te vinden. Veel verschillende laagjes zodat je altijd iets uit kunt doen als je het warm hebt maar toch een leuke combi (vind ik dan).

IMG_4643  IMG_4649

Ik geef iedereen die naar een festival gaat 1 tip: trek alsjeblieft oude schoenen aan! Zeker als het op gras is, je schoenen zijn na afloop hartstikke vies.

IMG_4654

Het zwarte vest is van Brandy Melville. Mijn groene blouse is van H&M, net zoals mijn spijkerbroek. M’n grijze t-shirt is van Forever 21. Dit t-shirt heb ik in een maat L terwijl ik meestal een maat S of XS heb. Toch vind ik heb erg fijn en mooi. En mijn schoenen zijn Nike Pegasus. Het zwarte tasje heb ik ooit bij de Shoeby gekocht maar je kan ze eigenlijk overal vinden.

IMG_4644 IMG_4650

Naar welke festivals ben jij geweest dit jaar?

Geef een reactie

