Herfst wish-list

De herfst komt er alweer aan, of hij is er eigenlijk al. Ik denk dat de herfst en de winter mijn favoriete seizoenen zijn. Je kunt eindelijk weer laagjes aan en donkere kleuren zijn ook weer leuk (niet dat ik geen donkere kleuren in de zomer draag). Mutsen, sjaals en laarsjes kunnen ook eindelijk weer, je wilt niet weten hoe blij ik daarover ben. Nu is mijn kast een beetje uitgestorven van herfst kleren… Dus ik heb het web afgezocht en een wish-list van de dingetjes die ik in de herfst graag zou willen dragen. Dus ook wat inspiratie voor jou!

Screen Shot 2015-09-17 at 19.37.06

Zoals jullie kunnen zien is de kleur deze herfst weer ver te zoeken bij mij… Ik wil deze herfst gewoon een trui kunnen dragen zonder me gelijk een zwerver te voelen. Daarom heb ik deze truien uitgezocht die er ook gewoon leuk en simpel uitzien maar die je ook ergens overheen kunt doen. Ik ben al een tijdje opzoek naar het perfecte bomberjack, het wil nog niet echt lukken. Dus heb je leuke opties? Stuur me dan een berichtje! De gekleurde muts zou voor mij echt een opdracht worden om te dragen maar ik vind het bij andere mensen altijd zo leuk staan.

Op de volgende collage staat meer algemene herfst inspiratie. Dus ook accessoires, make-up, outfits en haarstijlen.

Screen Shot 2015-09-18 at 13.49.18

Ik wil wel eventjes 1 ding duidelijk maken. Dit zijn dingen die ik leuk vind en die ik graag zou willen hebben. Dat betekend niet dat ik het ook echt ga kopen of krijg. Ik weet dat sommige items best duur zijn en ik zal daarom misschien wel goedkopere opties zoeken die er erg op lijken. Dit is voor mij gewoon wat inspiratie!

Wat wil jij graag hebben deze winter? En heb je iets aan deze collages gehad?

Geef een reactie

