Random interview met vriendin

Mijn lieftallige vriendin Maaike besloot dat ik voor mijn blog is wat random vragen moest beantwoorden. Ze heeft de hele wiskunde les na zitten denken overdeze 20 vragen. Ik moet zeggen: ze zijn zeker random. Geniet van deze vragen die mijn vriendin aan mij stelde. 

FullSizeRender-10

Als je 3 toppings mocht kiezen voor op je pizza, welke zouden dat dan zijn?

Ik krijg hier echt vreselijke honger van, maar ik denk parmezaanse kaas, basilicum en tomaat. Jum!

Waarover lag jij laatst helemaal plat van het lachen?

Toen Maaike vorige week d’r teen heel hard had gestoten en toen ze stiekem ook een klein beetje moest huilen maar tegelijkertijd ook keihard moest lachen. Dit was zo hilarisch!

Ben je een avond of een ochtendmens?

Sowieso een avondmens! Daar is geen twijfel aan mogelijk. Ik kan ’s avonds opeens super actief worden en pas heel laat gaan slapen zonder dat ik moe ben.

Draag je het liefste een shirt met een vestje of alleen een trui/lange mouwen shirt?

Het liefst alleen een trui/lange mouwen shirt omdat ik dat veel comfortabeler vind dan een vestje.

Screen Shot 2015-10-01 at 19.06.29

Welke beroemdheid zou je willen ontmoeten, als dat de enige beroemdheid is die je mag ontmoeten?

Ik denk Chef’Special of Shawn Mendes omdat zij gewoon mijn favoriete muziek maken en ik ze echt geweldig vind. Als ik tussen die twee zou moeten kiezen, kies ik voor Shawn. Omdat hij iets meer van mijn leeftijd is en omdat hij voor m’n gevoel iets bekender is.

Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit als je kunt. Wat kan je aanraken? 

*Strekt arm uit* Uuh, ik kan een pen en m’n telefoon aanraken.

Als je al je kleding én schoenen bij 1 winkel moet kopen, bij welke zou dat zijn?

Ik wou eigenlijk Brandy Melville gaan zeggen tot ik erachter kwam dat ik er ook m’n schoenen zou moeten kopen. Brandy heeft namelijk geen schoenen dus dat is niet handig. Ik
denk dat ik voor Urban Outfitters zou gaan, omdat ze daar heel veel verschillende merken hebben en omdat de kleding zo leuk is. Wel jammer dat het redelijk duur is.

FullSizeRender-11

Wat wou je worden toen je klein was?

Ik wou altijd al fotograaf worden en het lijkt me nog steeds heel erg leuk. Ik heb me sinds kleins af aan dan ook bezig gehouden met foto’s maken van verschillende dingen. Ik fotografeerde wel altijd mensen of natuur.

Waar zou je graag beter in worden?

Het liefst word ik beter in snowboarden zodat ik volgend jaar ook kan gaan meedoen aan wedstrijden. Of ik zou beter willen worden in het maken van vrienden omdat ik de laatste tijd heb gemerkt dat ik dat eigenlijk helemaal niet zo goed kan…

Hard of zachtgekookte eieren?

Sowieso hardgekookt! Ik vind het echt niet lekker als het eigeel nog zacht is. Gatsie!

Wat is de grootste prijs dat je ooit hebt gewonnen?

Als ze deze vraag bedoelt als in wedstrijden, dan is het wel vaker de 1e plaats bij een regionale turnwedstrijd. Maar als ze het bedoeld als in een loterij of zo, dan is het waarschijnlijk een halster dat ik bij de Penny won heel lang geleden. Hahaha!

Wat is je favoriete kledingstuk op dit moment?

Uhm, dat is waarschijnlijk mijn bomberjack van MostWanted. Ik vind hem echt super leuk staan en je kan hem op veel verschillende manieren aan waardoor hij makkelijk te combineren is. Hij is ook niet heel warm waardoor ik hem nu als jas aan kan, maar in de winter ook als vest.

Screen Shot 2015-10-01 at 19.02.47

In welke stad zou je voor eeuwig willen wonen (behalve New York)?

Maaike kent me te goed, ik wou namelijk New York gaan zeggen. Buiten New York om denk ik ergens in Amerika waar het in de winter lekker koud is en waar bergen zijn en in de zomer juist lekker warm. Ik weet niet zo goed welke stad in Amerika dat heeft. Of in zo’n zelfde soort stad maar dan in Canada.

Ben je liever doof of blind?

Ik denk dat ik liever doof zou zijn omdat ik erg visueel ingesteld ben en daarom alles wil zien. Als ik blind zou zijn betekend dat dan ook dat het moeilijk is om te tekenen en de dingen te doen die ik leuk vind. Neem nou snowboarden, dat is iets dat ik heel erg leuk vind. Als ik doof was zou ik dat nog kunnen doen maar als ik blind zou zijn zou dat al een stuk lastiger worden.

Als je 1 miljoen euro zou winnen, wat zou je dan doen?

Ik zou gelijk een vliegticket kopen voor mijn hele gezin naar Amerika. Daar blijven we dan heel lang en daarna vliegen we door naar Canada. En als het dan kerst of zo is dan komen we weer naar huis om met de familie te zijn 🙂 .

Wat is beter, hoge verwachtingen of lage verwachtingen?

Ik verzin altijd ver van tevoren hoe ik denk dat dingen zouden gaan, meestal zijn het hoge verwachtingen. Maar ik weet dat het altijd anders loopt dan je denkt dus daar bereid ik me ook op voor. Maar ik vind dat als je lage verwachtingen ergens over hebt dat je dan nogal pessimistisch bent en je niet echt leuke voorpret kan hebben. Voor mij is voorpret belangrijk dus ik zou voor hoge verwachtingen kiezen. En mijn opa zegt altijd: ‘Het leven loopt altijd anders dan je denkt’, dus daar bereid ik me ook altijd op voor.

Hoe heb je je naam gekregen en wat betekend het?

Mijn ouders vonden Robin gewoon een hele mooie naam omdat het lekker stoer was. Als je mij nu ziet ben ik ook niet zo vreselijk meisjesachtig dus m’n naam past wel. Robin is engels voor roodbosje. Maar als je de betekenis van mijn naam opzoekt krijg je: briljant, schitterend door roem. Nou, dat beloofd nog wat dan 😉 .

Ben je ooit in een YouTube video geweest?

Jazeker, ik heb samen met twee vriendinnen een YouTube account aangemaakt vorig jaar. Wij zijn hier een tijdje best wel serieus mee bezig geweest maar door school werd het allemaal wat lastiger. Nu uploaden we eigenlijk bijna niet meer. Maar als je een kijkje wilt nemen dan heet ons kanaal: Girlstubers.

In wat voor positie slaap je meestal?

Ik slaap altijd op m’n zij of op m’n buik. Anders kan ik echt niet slapen.

IMG_3610

Als je jezelf nu vergelijkt met hoe je vroeger was, wat is er veranderd?

Ik ben veel minder onzeker over mezelf. Ik durf ook meer zelf te doen, vroeger raakte ik al in paniek als mijn moeder 1 minuutje weg was. Iets dat nog steeds hetzelfde is gebleven is dat ik eerst even de kat uit de boom kijk. Eerst wil ik even kijken hoe alles gaat en daarna doe ik pas mee, dat is hoe ik vaak onbewust handel in nieuwe situaties.

Geef een reactie

