Favoriete winkel + outfit

Ik heb al best vaak over mijn favoriete winkel gepraat, maar toch wil ik jullie nog meer over die winkel vertellen. Jullie kennen de winkel vast wel: Brandy Melville. Een ontzettend leuke winkel met niet al te dure kleding en een super mooie aankleding van de winkel zelf. 

Brandy Melville zit jammer genoeg alleen in Amsterdam in Nederland. Best jammer, want ik denk dat ze hier in Nederland veel meer kunnen verkopen. En dan kan ik er ook makkelijker heen. Voor mij is de Brandy in Antwerpen ook dichtbij en die winkel is een stuk groter dan in Amsterdam. De kleding is lekker simpel en heeft altijd een hele comfortabele stof. De stof heeft dan ook best wel goede kwaliteit. De prijs is gelukkig niet al te hoog! Het is misschien niet zo goedkoop als H&M of Forever 21, maar het zit nog steeds aan de lage kant van de prijsklasse. En zoals ik al zei: de kwaliteit is goed!

Nu koop ik bijna elke keer als ik bij een Brandy kom wel iets. Daardoor heb ik in de loop van de tijd best wel een verzameling aan Brandy kleding kunnen verzamelen. Ik heb met een paar van deze kledingstukken een outfit samengesteld voor jullie.

DSC02958 DSC02995

Hierboven zie je de volledige outfit. Zoals ik al zei is alles van m’n outfit van Brandy Melville. Behalve m’n bomberjack, die is van Most Wanted. Maar omdat het zonder jas toch een klein beetje koud was, heb ik hem toch maar aangedaan 🙂 .

DSC02973 DSC02938

Het zwarte rokje is eigenlijk een jurkje met een gat aan de achterkant. Ik vond het een beetje saai om alleen een jurkje aan te doen dus daarom heb ik er dit shirt overheen gedaan. Dat shirt is een gewoon een lange mouwen shirt, maar omdat de hals zo laag is kan je hem ook off schouder dragen.

DSC02944 DSC02917

Mijn schoenen zijn ook niet van Brandy Melville, omdat ze daar helemaal geen schoenen verkopen. Dus ik heb deze simpele (maar vertrapte) zwarte gympen van Nike aan.

DSC02983 DSC02950

Voor sommige mensen is de Brandy niet geschikt, ze verkopen namelijk alleen maar one size kleding. Ik heb het geluk dat ik alles pas, maar eigenlijk vind ik dat ze gewoon alle maten moeten doen. Voor sommigen is het namelijk erg vervelend als ze de kleding niet passen…

DSC02976 DSC02964

Wat is jou favoriete winkel?

Geef een reactie

