15 Leuke activiteiten om te doen

Ken je dat gevoel waar je iets moet doen maar je weet echt niet wat? Ik wel… Zeker nu de herfstvakantie eraan komt wil ik altijd super veel dingen doen maar weet ik simpelweg niet wat. Ik heb een paar dingen bedacht om te doen. Thuis of ergens anders. En ik denk dat ik deze lijst zelf ook ga gebruiken deze vakantie 🙂 .

  1. Te veel energie? Dat is geen probleem! Ga een keer naar Jumpsquare of iets dat erop lijkt. Ik heb dit laatst gedaan en ik vond het geweldig. Het is eigenlijk gewoon een hele zaal met allemaal trampolines. Zelfs als je niet zo’n waaghals bent kan je trefballen of basketballen. Super leuk!
  2. Doe eindelijk eens een DIY die je al zo lang wilt maken. Geen probleem als het niet in 1 keer lukt want oefening baart kunst!IMG_3092-2
  3. Wil je wel shoppen maar heb je alle winkels in jou stad wel gezien? Ga dan eens naar een stad waar ze hele andere winkels hebben of ga naar een outlet. Daar zijn designer merken een stuk goedkoper.
  4. Dit is echt een typische Robin tip 😉 . Snowworld is altijd een goed idee!
  5. Ga naar buiten en maak foto’s. Maakt niet uit van wat. Van planten tot gewoon een straat. Het kan hele mooie foto’s opleveren. Zelfs als het slecht weer is. IMG_3540
  6. Spreek weer een een keer af met die ene vriendin die je al heel lang niet hebt gesproken. Gezellig!
  7. Probeer is wat anders. Doe je make-up of haar eens een keer anders, experimenteer er mee! Hier kan je echt wel een dagje zoet mee zijn. Zeker als je een vriendin uitnodigt om hetzelfde te doen.
  8. Vintage winkels zijn altijd erg leuk om te bezoeken. Misschien hangt er in die ene winkel wel precies dat ene jasje waar jij al zo lang naar opzoek bent geweest.
  9. Sporten! Je kan altijd gaan sporten als je je verveelt. Je kan gaan hardlopen of fitnessen maar je kan natuurlijk ook eens iets heel nieuws proberen.
  10. Neem een random trein en stap ergens uit zonder te kijken waar je bent. Als je wilt kan je de volgende trein nemen en hetzelfde doen. Het zal je verbazen in wat voor mooie plekjes in Nederland kan komenIMG_4440
  11. Bak iets dat je altijd al hebt willen proberen. Of het nou iets heel moeilijks is of niet. Doe het gewoon, wat maakt het uit als het mislukt? Niks toch?!IMG_4813
  12. Ik weet dat dit echt stom klinkt maar je zou misschien al iets kunnen doen aan je schoolwerk. Ik weet dat het saai is maar probeer jezelf te motiveren door doelen te stellen.
  13. Wat ook erg leuk is, is boomklimmen! Beetje klimmen en klauteren in bomen, dat deed ik altijd al. Ik zou het alleen niet aanraden als je hoogtevrees hebt, het is namelijk heel erg hoog!
  14. Doe eens is een bezoekje aan een stad of dorp waar je nog nooit bent geweest. Je zult zien dat je echt op hele leuke plekjes kan komen.IMG_4420
  15. Ga eens tekenen. Ook al kan je het niet zo goed. Je kan het toch leren? En als je iets natekent valt het misschien wel mee! Probeer het gewoon is een keertje.

Ik hoop dat jij je deze vakantie niet hoeft te vervelen!    IMG_4179

Geef een reactie

