‘Meet & Shoot’

De eerste zaterdag van mijn herfstvakantie hadden Maaike en ik afgesproken met 2 andere meisjes die wij kende van Instagram (@picturingreality en @vlinderruyg). Eerst hebben we elkaar gemeet en daarna gingen we shooten. Vandaar de naam ‘Meet & Shoot’. We hebben echt een hele leuke dag gehad en ze hebben allebei prachtige foto’s gemaakt van ons. De locaties in Rotterdam waren ook heel erg mooi. Ik vond de foto’s te leuk om er niet zo veel mee te doen. Daarom leek het mij een leuk idee om die super leuke foto’s met jullie te delen. 

IMG_4958

IMG_5016

IMG_5009

IMG_5015

IMG_4961

IMG_4962
IMG_4943

IMG_5014

Bijna alle foto’s zijn gemaakt in de wijk naast het centraal station. Het is ook de wijk waar de gele loopbrug begint. En voor mijn outfit: mijn grijze broek met gaten op de knieën is van Topshop. Mijn bomberjack is van MostWanted, mijn schoenen zijn van Nike en als laatste is mijn sjaal van I am. Maaike heeft een super leuk shirtje aan met een olifant erop, die is van de Hollister. En d’r spijkerjasje is van Only

Vind jij het leuk om op foto’s te staan of om foto’s te maken?

2 gedachtes over “‘Meet & Shoot’

Geef een reactie

