Sweet 16

Op 6 november werd ik 16 jaar. Jammer genoeg was dit midden in de toetsweek waardoor ik niet op de dag zelf een feestje kon geven. Maar ik heb alles een week uitgesteld en dat wil dus zeggen dat ik vrijdag 13 november mijn feestje gaf en op 14 november mijn verjaardag vierde voor vrienden en familie. Ik had er echt een SWEET 16 van gemaakt en ik moet heel eerlijk zijn dat ik het er heel erg leuk uit vond zien. En daar komt ook nog eens bij dat ik hele leuke cadeau’s heb gekregen.

Al 3 maanden ben ik bezig met de voorbereidingen voor mijn feestje. Het was zeker de moeite waard. Hieronder zal ik wat foto’s achter laten. We hadden een partytent opgezet met daarin een loungeset en een candy bar, maar ook een cocktail bar. Lekker een beetje muziek aan en het feestje was compleet. Ik heb zelf de bordjes gemaakt. Op de candybar hadden we heel veel snoep, maar ook een chocolade fontein en cupcakes. De lichtjes, de partytent en de sta tafel hadden we gehuurd.

DSC03084  DSC03100

DSC03086  DSC03087

DSC03098  DSC03091

DSC03077  DSC03083

Iedereen heeft me hele leuke cadeautjes gegeven. Ook hiervan zal ik wat foto’s plaatsen. Van m’n ouders heb ik een snowboard en snowboardschoenen gekregen. Van m’n oma een sporttas voor het snowboarden. En van m’n opa een Daniel Wellington horloge maar ook nog wat van Rituals! Mijn zusje gaf me het super leuke hoesje voor m’n telefoon. En iedereen vond duidelijk dat ik niet genoeg eet, want ik heb super veel eten gekregen haha! Alle andere dingen zijn ook heel erg leuk! Als je wilt weten waar iets van is dan kan je het gerust aan mij vragen.

DSC03111  DSC03110

DSC03106  DSC03115

DSC03117  DSC03104

DSC03107  DSC03114

DSC03112  DSC03105

DSC03109

Geef een reactie

