10 out-takes

Ik vond het wel weer tijd voor een leuke tag. Maar meestal vind ik de gewone tags een beetje saai… Tot ik deze tag langs zag komen op ByMiranda. Het is een hele leuke tag waar je de foto’s laat zien die niet goed genoeg waren voor Instagram of je blog. Dus geniet van deze rare en vooral charmante foto’s!

DSC02664.JPG

Uhm, tja. Grappig verhaal… Ik eh wou de sprinkels terug in de kast zetten en tja, toen gleed het bakje uit m’n handen… Resultaat: sprinkels door heel de keuken…

DSC02771.JPG

En dit gebeurd er als ik een mooie foto denk te maken. Dat werkte dus niet zoals ik had bedacht… En dan krijg je een hele charmante foto waar je duidelijk kan zien dat ik heel erg mijn best doe, haha!

DSC02956.JPG

Maaike kan echt op grappige momenten foto’s maken 😛 . Ik werd aangevallen door een bij en daarom dook ik weg.

DSC02799.JPG

Weer een hele charmante foto… Dit gebeurd er als ik m’n longboard meeneem naar een plek waar je niet kunt l0ngboarden. Dan maar op je hoofd?

DSC02762.JPG

Ik voelde me duidelijk een kat 🙂 . Het lijkt echt net of ik me aan het schoonlikken ben, wat een foto…

DSC03088.JPG

Ik ben erachter gekomen dat een foto maken in het donker en met flits nog niet zo gemakkelijk is en het heel veel geduld vereist. En omdat ik geen geduld heb, had ik ongeveer 10 van dit soort foto’s 😛 .

DSC03102.JPG

Mijn feestje zag er met flits duidelijk een stuk minder gezellig uit! Alhoewel ik de reflectie in de ballonnen echt cool vind, kwam deze foto niet door de selectie.

DSC02798.JPG

Ons park rules! Maaike vond dit blijkbaar heel erg leuk en maakte er een foto van. Nu staat hij in m’n out-takes, alstublieft Maaike! Park rules.

DSC02816.JPG

Ja ja, nou weten we wel dat het park rules… Ik snap niet waarom hier z0veel foto’s van zijn, haha.

DSC02849.JPG

Oh, deze foto heeft een grappig verhaal! We waren foto’s aan het maken toen er een hele lieve, maar grote hond aankwam rennen. Hij vond mij zo lief dat hij op mijn (nieuwe!) schoenen ging staan. Het had net geregend dus hij had modder poten. Bedankt hond, voor het verpesten van mijn nieuwe schoenen…

Dit waren de meest grappige, rare en vreemde foto’s die duidelijk niet door de selectie heen zijn gekomen.

Een gedachte over “10 out-takes

Geef een reactie

