Feestelijke Make-up look

December is weer aangebroken, oftewel de feestdagen! Ik heb daarom een make-up look gemaakt voor feestdagen, of dat nu voor de sint, kerst of oud en nieuw is. Maar het kan natuurlijk ook gewoon voor een feestje! 

IMG_5282Gezicht

Eerst heb ik een crème opgedaan, daarvoor heb ik gewoon een body lotion gebruikt van de HEMA. En daarna de BabySkin primer van Maybeline. Voor consealer heb ik de brightening consealer van de Etos in de kleur Cream gebruikt. Ook heb ik mijn gezicht een heel klein beetje gecontourd, dit doe ik gewoon met een iets donkere consealer. Ik blend alles met mijn vochtige beautyblender. Wat een fijn ding is dat trouwens, ik gebruikt niks anders meer. Als laatste heb ik ook nog wat blush aangebracht, dit was de HEMA wet&dry blush in een roze kleur (nummer weet ik niet).

IMG_5283 bewerkt(Sorry voor de kwaliteit van deze foto, ik kreeg het echt niet scherp…)

Ogen

Oogschaduw: Eerst deed ik een oogschaduw primer op m’n oogleden, die van de HEMA. Ik heb voor de oogschaduw maar één palletje gebruikt. Ik heb het MUA pallet 12 Shade Undressed gebruikt. In mijn grease heb ik eerst de grijze glinsterende kleur aangebracht. En daarna heb ik in het uiterste deel van m’n oog de zwart/donkergrijze kleur aangebracht. Ook heb ik deze 2 kleuren bij mijn onderste wimpers aangebracht. En op het middelste van m’n ogen heb ik de rosé gouden kleur gedaan, ik vond het contrast tussen het donkergrijze en het goud zo erg leuk. Je ziet deze combinatie niet zo vaak en daarom vond ik hem juist zo leuk.

Mascara: Voor mijn mascara heb ik de Max factor false lash effect gebruikt, heel veel laagjes!

IMG_5262 bewerkt

Lippen

Voor de lippen had ik 2 opties. Het ligt echt aan je persoonlijkheid welke je kiest. Als eerste optie een berry kleurige lippenstift. Ik heb de Topshop matte lipbullet in de kleur Get Me Bodied gebruikt (die staat niet op de foot). Maar die vond ik eigenlijk iets teveel voor de gehele look. Daarom heb ik als tweede optie de Nars Tolède lipstick gebruikt. Deze kleur vond ik beter passen.

IMG_5280

Een gedachte over “Feestelijke Make-up look

Geef een reactie

