Motivation board

Even een kleine blogpost tussendoor, want ik heb eigenlijk geen tijd om een echte grote post te schrijven. Ik had laatst enorme motivatie om te sporten. Ik heb toen een motivation board gemaakt, in deze blogpost vertel ik je hoe ik dat heb gedaan.

Het is niet zo moeilijk, eigenlijk is het gewoon simpel. Je gaat naar Pinterest, We Heart It en dat soort sites en dan typ je in: Motivation. Of Workout of zoiets. Dan komen er allerlei leuke en motiverende afbeeldingen. Sla deze afbeeldingen op op je computer.

Vanaf hier heb je twee keuzes. Keuze 1: Print ze uit, knip ze uit en plak ze op een blaadje. Keuze 2: Gebruik de site collage.nl om een collage van je foto’s te maken. Deze site is heel handig om alles mooi op te plakken en daarna kan je je collage opslaan als foto.

Ik heb keuze 2 gebruikt en dit is het resultaat:

Screen Shot 2015-12-08 at 20.09.31.png

Ik heb foto’s gebruikt daar een motiverende quote op staat of waar ik gemotiveerd van raak. Ik heb deze collage uitgeprint en op m’n deur gehangen. Elke keer als ik erlangs kom krijg ik weer extra motivatie.

Als je deze collage leuk vind mag je hem natuurlijk van mij overnemen, maar het is ook leuk om je eigen collage te maken. Geen enkele foto is trouwens van mij 🙂 .

Zouden jullie het leuk vinden om meer artikels over sporten te lezen?

Geef een reactie

