Persoonlijke kerstkaarten DIY

Om al je vrienden en familie een fijne kerst te wensen stuur je al snel een kerstkaart, het is gemakkelijk en leuk. Maar het is nog leuker om een persoonlijke kerstkaart te sturen/ontvangen, toch? Ik dacht van wel dus daarom heb ik een paar kaarten gemaakt.

DSC03144

Als je geen inspiratie hebt kan je op We Heart It if Pinterest zoeken voor Christmas Carts. Er zitten hele leuke tussen. Ik vond het dit jaar leuk om kaarten met verf te maken, maar ik had ook een hele leuke DIY gezien met tape.

Kerstkaarten met verf dus. Ik heb aquarel verf gebruikt omdat ik dat er altijd erg leuk en schattig uit vind zien. Het zou ook leuk zijn als je een quote in mooi handschrift op de kaart schrijft, dan heb je gelijk een extra boodschap.

Ik heb voor jullie de kaarten ingescaned zodat jullie hem kunnen uitprinten en opsturen. Dit is zeker handig als je niet zo creatief bent maar toch een persoonlijke kaart wilt sturen.

KERSTKAART4

KERSTKAART3

KERSTKAART2

Ik vind die laatste zo leuk he!

KERSTKAART1

Je kan ook je envelop versieren, zoals ik heb gedaan. Maar je moet er natuurlijk wel opletten dat het adres goed leesbaar is. Daarom is mijn sneeuwpopje misschien niet helemaal geschikt maar dit kan je gewoon doen zoals je zelf wilt!

DSC03141

Stuur jij liever gewoon kerstkaarten of kerstkaarten met een persoonlijke touch?

Geef een reactie

