Happy New Year!

De maand december is altijd zo vol met feestjes en bezoekjes, dat ik eigenlijk geen tijd heb gehad om een echt artikel te schrijven. Maar ik wil jullie natuurlijk wel een fijne kerst & een gelukkig nieuwjaar wensen. Vandaar dat ik vandaag een klein jaaroverzicht schrijf.

2015 was een jaar waar veel leuke en nieuwe dingen zijn gebeurd. 2015 was het jaar waarin ik begon met snowboardcross, dit is nog steeds 1 van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen. Dan was 2015 ook nog eens het jaar waarin ik deze blog begon. En ik had nooit gedacht dat mensen het zouden lezen en het nog leuk zouden vinden ook. In 2015 bezocht ik een paar festivals, zoals Wantijpop, Concert@sea & Appelpop. Ook dat was een geweldige ervaring en dat ga ik zeker ook in 2016 doen.

Ook heb ik in 2015 best wel veel gereisd. In maart ging ik naar Maria Alm in Oostenrijk voor wintersport. In de meivakantie ging ik naar Parijs. In de zomervakantie was ik in het zuiden van Frankrijk. Met school ben ik nog naar Lille geweest. Gezellig met vriendinnen naar Amsterdam en ook lekker shoppen in Antwerpen. Met vriendinnen ben ik wezen tienertoeren en toen hebben we Amsterdam, Maastricht en Groningen bezocht.

We zijn ook nog naar Hoek van Holland geweest om een kleine documentaire te maken, ook dat was erg cool om te doen!

In 2015 werd ik 16 (!!!!!) jaar oud. Ik gaf daarom een sweet 16 en ik heb de leukste cadeau’s gekregen die ik maar had kunnen wensen.

IMG_5074

Zelfs mijn Instagram (@robinjuliablog) loopt als een trein, ik krijg steeds meer volgers en likes. Nooit gedacht dat mensen echt mijn foto’s mooi vonden.

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Mag 2016 een prachtig jaar worden met hele leuke mensen. En dan zie ik jullie als lieve, trouwe lezers volgend jaar weer! Met 10 vingers, 2 ogen en geen verwondingen 😉 .

Laat hieronder je leukste herinnering met mij samen achter, ook al ken je me niet zo goed!

Een gedachte over “Happy New Year!

Geef een reactie

