Help mij naar de top

Al vaak genoeg heb ik je verteld hoe graag ik snowboard en dat ik dat dan ook elke week doe met het Dutch SBX Team. Maar ik wil mijn sport nu naar een hoger level tillen. Ik wil je om een gunst vragen en dat doe ik niet vaak. Je hoeft het natuurlijk niet te doen, maar lees het even door en misschien zou je het wel voor mij willen delen.

Oke, hier gaan we dan. Ik ben door mijn team uitgenodigd om in de voorjaarsvakantie op een trainingskamp te gaan naar Duitsland. Op zaterdag & zondag mijn eerste wedstrijd rijden en daarna een hele week trainen. Ik zou het ontzettend gaaf vinden om mee te gaan en denk dat het me heel erg goed zou doen.

12633483_935808596454739_1185524446739171820_o

Er is alleen 1 struikelblok (als je het zo kan noemen)… Het geld. Natuurlijk is een trainingsweek in Duitsland inclusief hotel, skipas en eten niet gratis. Verre van gratis trouwens. Het kost dus een hele hoop geld en m’n ouders hebben gezegd dat ik alleen mee mag als ik zelf de helft van het geld verzamel. En ik zal je vertellen, zoveel geld zit er niet in mijn spaarpotje…

Dus wat heb ik gedaan? Ik ben opzoek gegaan naar sites voor crowdfunding. Uiteindelijk een goede site gevonden en een campagne aangemaakt. Hierop kan iedereen gemakkelijk geld doneren met (of zonder) tegenprestatie geleverd door mij! Denk aan een bedank kaartje tot een vrijkaartje voor Snowworld Zoetermeer.

Zou jij mij willen steunen?

En dan letterlijk en misschien ook wel figuurlijk naar de top van de berg.

Eerste belangrijke stap voor SBX-boarder

Op deze site kan je doneren, het hoeft niet veel te zijn en zoals ik al zei: het hoeft natuurlijk niet. Maar ik zou het wel heel leuk vinden 😉 . Ook zou ik het heel erg tof vinden als je dit zou delen met je vrienden of familie, dat kost niks toch? Meer informatie kan je op de site lezen. En het filmpje dat erbij staat moet je ook zeker even bekijken!

(In de site zit een klein foutje waardoor het lijkt alsof ik mijn doel van €1500 al bereikt heb, maar dat is nog lang niet zo)

Een beetje een ander artikel dan anders, maar ik moest het jullie toch eventjes vragen!

 

Geef een reactie

