25 questions tag

Ik was op zoek naar een leuke tag toen ik deze langs zag komen bij Jiami. De vragen zijn lekker random dus hier kan je mijn (nog randomere (is dat een woord?)) antwoorden lezen. Neem de tag gerust over als je hem zelf wilt gebruiken, ik heb hem niet verzonnen 🙂 .

IMG_23881. HEB JE HUISDIEREN?

Nee, jammer genoeg niet. Mijn vader en ik zouden heel graag een katje willen, maar mijn zusje (en ik ook een beetje) is allergisch voor katten dus dat wordt hem helaas niet.

2. NOEM 3 DINGEN DIE HET DICHTSTBIJ JE ZIJN

Op dit moment m’n telefoon, laptop en m’n gitaar

3. HOE IS HET WEER NU?

Het begint een beetje te schemeren en het waait erg hard. Het is ook lekker frisjes, maar daar hou ik wel van.

4. RIJ JE? EN ZO JA, HEB JE WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD?

Nog niet en bijna. Ik ben van plan om over een half jaartje al te beginnen met m’n rijbewijs (als ik geld heb…). Laatst reed ik met mijn moeder terug van Snowworld naar huis toen mijn moeder op de verkeerde baan zat en opeens opzij moest. Alleen was daar een vrachtwagen, gelukkig ging het net goed.

5. HOE LAAT WAS JE VANNOCHTEND WAKKER?

6.55 precies, want ik moest naar school…

6. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEDOUCHT?

Vanmorgen om 6.56, haha. Ik douch altijd gelijk als ik wakker ben.

7. WAT IS DE LAATSTE FILM DIE JE HEBT GEZIEN?

Uhm, een of andere film die mijn ouders gisteren zaten te kijken. Geen idee hoe die heette.

8. WAT STAAT ER IN JE LAATSTE SMSJE?

*laatste Whatsappje ‘nou t is me gelukt hoor’ en dit stuurde ik in de groep met mijn vriendinnen.

9. WAT IS JE RINGTONE?

Ik word nooit gebeld maar volgens mij gewoon een standaard ringtoon van Apple

IMG_4193-2

10. BEN JE WEL EENS IN EEN ANDER LAND GEWEEST?

Jazeker; Duitsland, België, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Italië, Engeland,  Turkije en Amerika. Volgens mij was dat het wel.

IMG_450511. HOU JE VAN SUSHI?

Funny story. Ik hou niet van vis en dus ook niet van sushi met vis, maar ik vind sushi zonder vis echt geweldig.

12. WAAR DOE JE BOODSCHAPPEN?

Mijn ouders doen altijd de boodschappen bij de Jumbo of Albert Heijn bij ons op het dorp.

13. HEB JE OOIT MEDICIJNEN GESLIKT OM EERDER IN SLAAP TE VALLEN?

Nee

14. HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?

Ik heb 1 jonger zusje van 13 jaar en ze heet Vicky.

IMG_3046

15. HEB JE EEN COMPUTER OF LAPTOP?

Een laptop. Ik heb de oude MacBook Pro van m’n vader overgenomen en hij werkt prima.

16. HOE OUD WORDT JE OP JE VOLGENDE VERJAARDAG?

17 jaar, wat?!?! Dat is zo oud… Maar gelukkig duurt dat nog een tijdje.

17. DRAAG JE EEN BRIL OF LENZEN?

Nee, mijn ogen zijn uitstekend. Toch wel bijzonder, want mijn vader is aan 1 oog blind, mijn moeder heeft lenzen en mijn zusje heeft een bril. Maar ik kan echt alles heel goed zien, vreemd.

18. VERF JE JE HAAR?

Op 1 keertje na niet. Ik heb ooit een dipdye laten verven, maar dat is er nu al lang weer uit.

19. WAT BEN JE VAN PLAN VANDAAG TE GAAN DOEN?

Het is al bijna avond dus niet zo veel meer. Misschien nog een beetje tv kijken en gitaar spelen.

20. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEHUILD?

Dit weekend… Ik had een hele erge dilemma over de buitenlandse reis die we gaan doen met school. Rome of een outdoor reis was een erg moeilijke keuze, maar ik ben eruit gekomen!

21. WAT IS JE FAVORIETE PIZZABELEG?

Oeh, de caprese pizza van de domino’s is echt mijn favoriet. Vooral de pesto maakt het zo lekker. Ook hou ik van rucola met parmezaanse kaas en cherry tomaatjes.

IMG_3718

22. EET JE LIEVER EEN HAMBURGER OF EEN CHEESEBURGER?

Liever geen van beide, ik ben niet zo’n fastfood fan. Maar als ik moet kiezen zal ik voor een hamburger gaan, want ik lust geen kaas. Het ligt er trouwens aan waar de hamburger vandaan komt. Van de MacDonalds hoef ik hem echt niet, maar als het een zelfgemaakte is, eet ik het graag.

23. HEB JE WEL EENS EEN NACHT DOORGEHAALD?

Vast wel een met een feestje of zo. Dat zijn m’n vriendinnen en ik ook wel van plan om te doen met de buitenlandse reis.

24. WAT IS DE KLEUR VAN JE OGEN?

Donker blauw/grijs aan de buitenkant en meer bruinig aan de binnenkant.

25. KAN JE HET VERSCHIL PROEVEN TUSSEN PEPSI EN COCA COLA?

Ik drink sowieso geen cola dus nee. Die prik vind ik echt niet lekker.

Laat jou antwoorden achter in de reacties, het lijkt me super leuk om te lezen!

Een gedachte over “25 questions tag

Geef een reactie

